torsdag 3 juni 2010

1,5 km

Så mycket hade jag kvar på mitt långpass när jag i värsta regnet ca 22.05 med kalla fingrar slog numret hem och bad om att bli hämtad! Bilden är tagen ca 1,5 km innan när det fortfarande bara duggade. Jag var stark men framsida av låren kändes stum (?). Allt annat flöt på bra. Hade jag startat mitt pass en kvart tidigare hade jag nog grejat det hela vägen hem. Men jag är så nöjd ändå med 17 k i ny terräng, en del gick på en fin grusväg i skogen - jag älskar att springa på grus och i terräng. Jag inser hur trött jag är på asfalt! Nu ska jag försöka hitta fler skogsvägar och sluta med fjuttiga 7,5 km-pass. Nu startar seriös träning inför LL 30 k! Knappt 4 månader kvar! Vem ska med?


3 kommentarer:

  1. Inte jag!! :)
    Bra jobbat Magda! Är du med på lördag?

    SvaraRadera
  2. Kom och spring terräng hemma hos mig! Jag ska visserligen inte springa LL men älskar terräng ändå! Myggigt är det här dock, man får hålla munnen stängd bitvis!

    SvaraRadera
  3. Jag så klart!!! Lidingö is the shit :)

    SvaraRadera