onsdag 16 juni 2010

By the lake

Just nu är jag lite less på asfalt och mina vanliga rundor. Igår efter ett nytt terrängass med kompisen Cajsa blev jag så oerhört sugen på mer att jag inte kunde låta bli en till runda ikväll. Det blev dryga 9 k i terräng, med vacker natur runtom. Se själva - en vacker sjö och en solnedgång? Kan man ha det sämre (mitt favvo uttryck just nu!)? Hade varit perfekt om inte för alla myggen. Fick nästan Norrlandskänsla.
Benen blev lite möra efter alla backar i terräng men de kommer tacka mig under LL!


2 kommentarer:

  1. Ser underbart ut! Och jag längtar efter semester när jag ser de där omgivningarna.

    SvaraRadera
  2. Vackert! Ja myggen ja....kanske lika bra att vänja sig för vi ska till sommarstället i norrland senare, och där kan man snacka om mygg. Men jag tycker att knotten är värre. Usch!

    SvaraRadera