fredag 19 mars 2010

VILA

Gjorde mina 100 armhävningar imorse och kände mig inte helt 100 - näsan ömsom rann, ömsom täppte till. Som varje fredag packade jag ner löparstassen men kom på bättre tankar på eftermiddagen när jag förstod att jag inte var helt frisk. Så idag är det vila. I dubbel bemärkelse - Piratfarsan har äntligen gått ut med grabbarna så jag är SJÄLV HEMMA! Nåja, barnen sover på övervåningen och katterna tassar omkring men det känns som en härlig solo kväll!
Vad gör ni denna fredagkväll?

3 kommentarer:

  1. Fredagkväll = rödvinsglas, lets dance och underbart att få somna :0) Följer du ngt program nu för din löpning?

    SvaraRadera
  2. EM: nej egentligen inte. Springer 3 mil i veckan, ett bruakr bli långpass, ett intervall eller tempo! Du då?

    SvaraRadera
  3. Svimmade av i soffan, faktiskt. Typ.

    SvaraRadera