onsdag 24 mars 2010

Jag kom FYRA i ULTRAtävling!

Trots ihållande förkylning och därav fråvaro av löpträning senaste veckan så har jag faktiskt deltagit i en ULTRAtävling typ Skövde 6 -timmars. Jag har som mest sprungit halvmara så döm min förvåning när jag klarade utan problem 48,9 km på knappa 6 timmar! Och kom på fjärdeplats dessutom! Jag var så stolt och min löpförmåga hade då inga gränser...
Tills jag vaknade (mycket trött och med träningsvärk?) ur den sköna drömmen...
Jag vill börja träna NU så jag bestämmer mig at NU ÄR JAG FRISK! sådetså.

9 kommentarer:

  1. Härligt Magdalena! GRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. vad härligt, grattis till både resultat och pb!!!

    SvaraRadera
  3. Hi hi!! Jag trodde du hade sprungit på riktigt!!

    Kyra på dig. kram

    SvaraRadera
  4. Haha, en sanndröm får vi hoppas på ;)

    SvaraRadera
  5. :-O

    Känner mig lite dum nu....
    läste nog inte raden med att det var en dröm! *fniss* Men jag läste att det stog SJUK måndag och tisdag och fick inte riktigt i hop det!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad en del drömmar är otroligt verkliga! Snopet att vakna! Jag kommer att ha svårt att hinna med något långpass i helgen, kan endast springa mellan 8-10 lörd el sönd. Lördag möjligtvis något längre. Jag antar att det inte passar dig?!

    SvaraRadera
  7. Jag trodde också att det var på riktigt :0) Skulle ju inte ha förvånat mig ett dugg :0)

    SvaraRadera