torsdag 25 mars 2010

Jag är INTE Ultra

Inte ännu i alla fall, inte i verkligheten. Bara i mina söta träningsabstinensdrömmar. Så går det när jag är sjuk och pausar från träning. Häromnatten yogade jag och försökte mig på huvudstående, gick inget vidare dock! :o)
Inatt var det lugnt; säkert för att jag var på cirkelträningen igår kväll! Det var härligt men jag bromsade mig lite för att jag var inte helt frisk. Imorse kom straffet: mer snuva. Så nu blir det att avvakta några dagar till. Längtar efter ett långpass. Långfredag verkar vara en passande dag för det?

Idag ska man (?) äta såna här! Hur brukar ni ha era våfflor? Jag gillar mina med gräddfil, rödlök och stenbitsrom på!

8 kommentarer:

  1. Var kör du cirkelträning någonstans? Är det på gymet och är det ett bra pass tycker du? Värt att gå på? Jag var där idag och försökte mig på alla nya maskinerna. Löpbanden var grymt mycket bättre! Jag vet inte om jag kan springa långpass på långfredagen. Säger väderprognosen fint väder i Småland firar vi påsken där. Är det regn, snö och isande vind som lovas, då stannar vi hemma. Isåfall kan jag...

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Och våfflor måste vara med grädde och sylt :)

    SvaraRadera
  3. åh, nu blev jag ännu mer sugen... jag vill ha med grädde och sylt jag! Krya på sig nu!

    SvaraRadera
  4. Hej på dig Ultra-tjejen!

    De där läckerbitarna missade jag igår... I både vaket och drömmande tillstånd. :)

    Men hade jag drömt något så gott så skulle det vara med både grädde och sylt.

    SvaraRadera
  5. Mums!!
    Jag äter inte våfflor just nu! :(
    Ska ni till Prmiärmilen? Ska vi ses där?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är aldrig så träningssugern som när jag är sjuk. Då far det vila träningsfantasier genom huvudet på mig med :)

    SvaraRadera