fredag 17 februari 2012

Det bränner!



Bilden ljuger! Jag var inte alls så lugn efter dryga 5 km i Vallentunas elljusspår! Tänkte testa om det gick att springa där, jag får ju finbesök nästa fredag då Coyntha och jag ska springa en terrängrunda ihop. Det gick inte alls - det var djupsnö vid sidan om skidspåret och jag fick pulsa med höga knän. Redan efter 1 km var jag helt slut men tänkte att även detta är träning, kanske mest mental sådan? Efter spåret blev det ett distanspass på gångstigarna i samhället. Skönt att springa bland hus och folk för en gångs skull! Nu sitter jag här och väntar på "På spåret" med brännande träningsvärk i låren. Det känns bra men jag undrar bara var vi ska springa nästa fredag? Kom gärna med förslag. Ca 15 km, gärna kuperat och INTE djupsnö!

3 kommentarer:

  1. Oj det låter jättejobbigt! Kan du inte fråga Sirpa?
    Vi måste hitta någonstans att springa.. annars i Kårsta! Även om det inte är terräng det är ganska kuperad ändå ;)
    Trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror att mina långrundor antingen är helt nersnöade eller inte så backiga... Skavlöten är ju backig men där är det skidspår just nu.

    SvaraRadera
  3. Hur ser det ut i Ensta då? 10km + 5km spåret? Eller är de skidspår nu med?

    SvaraRadera