tisdag 12 juli 2011

3-åringen bloggar


jag tog mammas telefon, det är såå kul att leka med den, trycka trycka på massa knappar, ta bilder på blommor och saker i tidningen, trycka på mer knappar, oj, där fösvan allt, mamma hjälper, trycker på knappar, och den knappen me´


idag har jag tränat...hela dagen...hoppat hoppat, studsmatta, på golvet, i sofforna, hoppade från stol till stol till soffan, hoppat i sängarna, jagat katten, badat, springit..jag går inte jag springer och hoppar, det är såååå kul. nä, nu måste kag hoppa lite mer och kanske trycka på en knapp. Oj, nu vart det nåt... (3-åringen har helt seriöst tagit min mobil, tagit kort på saker i tidningen och "råkat" publicera detta inlägg! ) ;o)


Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

  1. Han är ju bara så go den ungen :-)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Vad ska det bli av honom när han växer upp?
    Kul att få en förklaring till bilden också, den var lite obegriplig :)

    SvaraRadera
  3. Ja, han är så g´han! Han har en sådan glad själ, det syns i hans ögon och han ahr en enrom glädje i sin lilla kropp! Ett fantasiskt barn som lär mig mycket varje dag!/MAgda

    SvaraRadera