onsdag 28 juli 2010

En resa

tillbaka i tiden.

Published with Blogger-droid v1.4.4

3 kommentarer:

  1. Tack för fina kommentarer hos mig :-) Jag ska klura på vilken bok jag kan rekommendera till din mamma, synd att de inte översatt Kays böcker för de är ju bra och lättförståeliga.. ska sova på saken och återkommer imorgon!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Jag funderar fortfarande, den bok jag spontant tänker på är you can heal your life med louise l hay men den är ju lite mastigare, lite andligare och har en del delar som vissa har svårt för.. inte alls lika jordnära och lättillgänglig som kay's böcker om man inte är van att läsa den typen av litteratur.jag ska tänka lite och prata med vänner...

    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Byron Katie tror jag på.. det är ett tag sen jag läste henne men hon är (som jag minns det) ganska lättillgänglig och rakt på sak... tror på den mest kända där hon verkligen förklarar de 4 frågorna hon tycker man ska använda...

    Kramar

    SvaraRadera