söndag 11 juli 2010

Bilder från UAI

Ursvik All In var en mycket trevlig om än jobbig tillställning. Varmt, backigt som bara den men i mycket trevligt Sällskap! Tack arrangörerna för ett toppenbra löppass! Dagens träningsvärk i låren vittnar om att jag kämpade på bra igår!
Det var så inspirerande att träffa så många löpare som tog sig hit ut i denna värme, hela 50 stycken faktiskt! Vilka tokar vi är eller hur? Tack Coyntha, Sirpa, Tobias, Paula, Carita med flera för att ni förgyllde denna dag.
Här kommer lite fler bilder:





5 kommentarer:

  1. Tack själv!! Det var riktigt kul att springa tillsammans!!
    Men Herre Gud.... det var såå varmt!!
    Tack för att jag fick lite vatten av dig... jag trodde jag skulle dö!! Jag var så törstig!!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Stort TACK för din peppning, så kul springa med er som hade mer spring i benen, det fick mig att kämpa lite hårdare, säger som Coyntha; trodde jag skulle dö av törst innan mål.. varmt! Hoppas vi "springer på varandra" igen framöver! /Carita

    SvaraRadera
  3. Ja visst var det en härlig dag - jag ler fortfarande! O glöm inte det vi pratade om i bilen efteråt. Kram

    SvaraRadera
  4. Smultronstället ja - gärna en dag efter 5:e aug då mamma åkt och en lör el söndag!

    SvaraRadera
  5. Min kära vän var så glad att ni drog runt henne, själv drog jag runt med hennes man växelvis, även han fick dra mig. Tänk vad bra ni var!! Ni kom in sekuder efter oss som "bara" spran 15km eftersom vi inte sprang fel.
    Jättekul arangemang.

    SvaraRadera