måndag 19 mars 2012

Backpass inleder kvalitetsveckan!

Jag är otroligt nöjd med dagens kvalitetspass. Blev jätteglad när maken kom hem tidigare så jag kunde sticka ut strax före klockan 17 när det fortfarande var ljust ute. Att springa i dagsljus är jag inte bortskämd med. Det blåste snålt men benen var pigga och jag var taggad till öronen. Det blev 8,2 km på 45 minuter med 11 st korta backintervaller - springa uppför (5 olika backar allt från 100 till 170 meter långa) och jogga nedför. Upprepa! Yes, trodde inte mina ögon - 5:29 tempo på hela passet! Inte illa Pladuska, inte illa!
På torsdag sticker jag till Luleå, kanske hinner jag med lite intervaller på hotellgymmets löpband?
Kvalitetesvecka!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! Herre Gud!! Du har blivit så stark och snabb!!!
    Vad ska du göra i Luleå?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag ska på en konferens! Får se om jag kan klämma in ett liet pass på torsdagmorgon före frukost???

    SvaraRadera