fredag 16 september 2011

just did it!



Lunchträning i form av löpintervaller, ca 25 minuter. Innan: stressad, osäker om jag hinner få in träningen, det är mycket att göra idag som på en fredag. Efter: slut i benen, glad och fylld med ny energi. Jag gav mig själv en klapp på axeln: F*n så bra jag är! Några timmar kvar på jobbet, sedan hämta på skola, dagis, leka, fixa middan, mysa.... Vad gör ni idag?


Ser framemot imorgon... Nej, jag ska inte springa Stockholms Halvmarathon men det gör däremot denna dam som jag träffar efter loppet. Ska bli så kul!



Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat Magdalena! Kör hårt. Mamapower på dig. Kram Annso

    SvaraRadera
  2. Uff - det var mycket på en gång! Jag skall köra en lunchträning denna veckan - tror det blir på onsdag eller fredag. Men det blir 5:an med de genmanipulerade backarna. 28 min?

    SvaraRadera