söndag 7 november 2010

Transportlöpning

*GÄSP*
Så trött jag är! Inte konstigt med tanke på att dagen bjöd på en massa roliga aktiviteter. Först lite transportlöpning i krispigt minusgradigt Roslagslandskap till cirkelträningen. Där effektivt ca 25 minuters styrketräning. Kändes så bra!
Efter dusch och finfin järnrik lunch (blodpudding med vitkål + keso) bad med stora sonen i Rimbo badhus. Som avslutning Toy Story 3 i vår fina bygdegård i Ekskogen.
Nu är både kroppen och knoppen trötta så jag går och nannar. Det har varit 4 mycket vilsamma höstlovsdagar hemma. Imorgon väntar en fullspäckad jobbvecka och jag är bara SÅ redo att möta den!

3 kommentarer:

  1. Du låter härligt energisk :) Själv känner jag mig som en trasa efter ökad mängd träning. Det blir ju alltid så men försöker sno lite av din energi :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha den lagrade kraften för att gå ut och möta livet... :)

    SvaraRadera
  3. Vilken dag! Känner mig ganska slö just nu måste jag säga, för att inte säga Omotiverad!

    SvaraRadera