söndag 28 november 2010

17:37


Det har varit en lugn helg i alla träningsmässigt. Tyvärr är jag igen lite förkyld så det har inte blivit någon löpning ute, det tar emot när det är minus 13 och näsan rinner. Däremot kände jag mig taggad för en Expressworkout som jag körde häromkvällen för första gången. Idag var jag fokuserad och stark och det blev en ny bättre tid 17:37. Framöver kommer jag att fokusera på muskel-hjärna kontakt samt öka vikterna!

Idag har jag gjort ett superbra inköp - en kettlebell på 8 kg för ynka 225 på Rusta. Fick rabatt då vikten var den sista och hade lite vit färg på ena sidan. Bra affär! Kettlebellen är redan invigd i några svingövningar!

Imorgon börjar vecka 3 i min 6 veckors utmaning. Jag skärper kosten ytterligare (ja, det finns mycket att jobba med!) och hoppas på några intervallpass ute på de snöiga vägarna!

1 kommentar: