tisdag 26 januari 2010

Löpningens Dag!

Vi i Kårsta, Vallentuna var så klart med på firandet av den första Löpningens Dag! Trots det sena uppropet igår kväll var vi 2 stycken hängivna löpare på en befolkning på ca 1500 vilket ger ju ett deltagande på ca 1,3 promille! Bättre uppslutning än i Malmö i alla fall!
Så här glada såg vi ut efter de dryga 9 kilometrarna i minus 10 - pure joy, eller hur?

Tack till min trogna löparkompis vars sällskap motiverar mig mörka och kalla tisdagar till att ge mig ut!
Hur gick det för Stockholm och Halmstad?

6 kommentarer:

  1. Åh vilka tjejer! Lite gråhåriga, tycker jag!
    ;-) Bra kämpat. Såg uppropet, tyvärr är jag sjuk. Men hade i alla fall inte hängt med i ert tempo...

    SvaraRadera
  2. Jag läser om ditt löpande och förundras över hur du förmår. Omöjligt att förstå för en som aldrig haft lätt för löpning...

    SvaraRadera
  3. Grymt! Själv surade jag hela vägen hem med målet att kurera en begynnande förkylning.. annars hade jag rasslat runt Humlegården jag med!

    SvaraRadera
  4. Vi hade det riktigt festligt i Stockholm; men vi var inte på långa vägar lika snygga som ni!

    SvaraRadera
  5. Tänk att "lilla" Vallentuna hade bättre uppslutning än Malmö? Och vilken glädje ni visar upp :)
    Bra jobbat och extra stilpoäng för kortet!

    SvaraRadera