torsdag 19 januari 2012

jävligt jobbig löpning!


Jag brukar hänga på Träningsglädje-Saras galna utmaningar. I somras sprang jag mig svettig på hennes varierade intervallpass i 6 veckor och faktiskt så lärde jag mig då att gilla intervaller. Inte älska, bara gilla lite! ;o) Utan hennes galenskapsträning skulle jag ha svårt att pusha mig; jag gillar inte att tävla, jag är inte snabb och ffa så är jag för lat för att pusha mig sponant men när jag har ett struktuerat upplägg som dessutom är olika från gång till gång då går det!


Idag var det ett helt galet pass. Jag har laddat mentalt för det under hela dagen. Vad säger ni om: 10 min uppjogg och sedan intervaller 1-2-4-6-4-2-4-6-4-3-2-1-1-1 minuter + 7 minuter nedjogg. Och som det inte skulle vara nog - 3 minuter i planka! Jag säger bara: Sug på den du! Nu kan jag med stor tillfredsställelse kolla in veckans Biggest Loser med Bästa PT:n Olga!

3 kommentarer: