tisdag 8 november 2011

Hjärngympa!

Här är det sjukstuga och det innebär noll träning för min del de närmaste dagarna. Åkte på halsfluss igår och käkar penicilin. Mådde helt bra redan efter 2 tabletter. Eller vad är bra? Hade jag inte haft nåt förnuft och en gnutta medicinsk kunskap så hade jag tagit en löprunda redan igår! Vilken toka va? Nånstans innerst inne fattar jag att jag inte orkar och att kroppen måste vila men hur stillar jag träningsabsitnensen? Det blir stenhård träning av tankekraft denna vecka...

Hur gör ni vid sjukdom, hur duktiga är ni på att vila från träning? Vad har ni för egna regler när man får och inte får träna vid sjukdom?

För mig är feber och ingen ork absoluta nono:s för träning men sedan är det svårt!

Det kryper i kroppen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar