söndag 25 april 2010

I am back!

Puh! Jag är tillbaka i Sverige efter 10 dagar i Polen. Egentligen kom vi hem redan i tisdags men vardagslivets tornado har redan dragit in mig i sin framfart så jag har inte hunnit skriva något här först nu.
Vilken vistelse vi fick! Kan bara sammanfatta i lite bilder och några ord: landssorg, VÅR, lek, för lite träning, för mycket godsaker och mammas goda mat, värme, bus, hemlängtan och vulkanaskan! Den sista gjorde att vi inte kunde ta oss hem med flyget utan gjorde först en bilresa genom halva landet till underbara Gdansk för att därifrån ta färjan hem! Även om hemresan blev omständlig så skulle jag inte vilja vara utan den för allt det fina vi såg och ffa de typisk polska storkarna!
Jag har varit så trött men nu är det nya tag med regelbunden träning och bra mat för jag känner mig stel och tung i kroppen just nu och saknar min vanliga energi!
Kylen är laddad med bra råvaror, träningsschemat inlagd och i köket står B-vitamin samt Omega-3 kapslar som ska smörja mina gamla leder! Och de behöver vara smidiga för nu på lördag 1 maj är det dax för KÅRSTAJOGGEN! Ska du vara med?


3 kommentarer:

  1. Har saknat ditt bloggande måste jag säga. Fina härliga bilder.
    Just nu är jag förkyld så vi får väl se hur det blir på lördag, men det är ju några dagar kvar dit. Proppar i mig c vitamin nu och varmt the.
    Har lockat med mig svägerskan också.

    SvaraRadera
  2. Kul att du är på hemmaplan igen! Ja, jag är på! Ser fram emot ett Vallentuna arrangemang!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Och lycka till med vardagen igen. Och YOGAN :)

    SvaraRadera