fredag 23 december 2011

Dan före dan och dubbrecension!


Idag hade jag nog mer behövt ett par gummistövlar att springa i! Det droppar från taken och snön smälter sakta. Men jag var så sugen på att testa mina amatördubbade skor att jag inte kunde låta bli. Det blev en drygt 8 km lång runda i mycket lugnt tempo. Det tempo som jag gillar mest när jag vill bara stressa av och njuta! Jag njöt även om det var grått och trist ute! Det var en fantastisk känsla att inte vara som Bambi på hal is; jag sprang på ställen där den smälta snön hade frysit till is och jag kände mig stadig och säker! 3 dubbstift tappade jag dock ;o( Vet ej om det beror på att jag sprang mestadels på asfalt. Men helt godkänt... bara dubben håller!


Är ni sugna på att dubba skorna själva så gå in på skodubb.se eller pikmakarn.com


Ha en skön dag före dag! Vad tränar ni idag?


Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: