onsdag 1 januari 2014

Mitt löparår 2013. Känsliga läsare varnas för stark bild!



1. Ottfjället Upp. 6 km och 680 stigmeter. 72 minuter och en jumboplats.
2. Borås 6 timmars. Nästan 5 mil! Kvitto på att både fysisk och mental träning fungerat bra!
3. Tjejhelg i Skåne med en massa löpning och skratt! Mer sånt 2014!
4. Nyårsloppet i Vallentuna! Bästa miltiden i år 55:34. Snigeln i mig är mycket nöjd! Bra avslut på 2013!
5. Årest sista långpass - härliga 28 km i gott sällskap 28/12.

Totalt 1182 km!
Jag var funktionär på 3 lopp! En ny upplevelse, kul och lärorikt!
Jag har sprungit med många nya och gamla löparvänner!
Jag har "blivit med" coach!

Gott Nytt År alla löparvänner!

3 kommentarer:

  1. Ja det lutar åt att slänga bort alla open-toe-sandaler till nsäta sommar, det är ju ändå ingen idé längre... gott nytt du också - vi ska väl se till att ses även om det inte blir ett "dyrläger" då!?

    SvaraRadera
  2. Du är en kämpe! Heja dig och önskar dig ett fantastiskt löparår! kram

    SvaraRadera
  3. Låter som ett bra år!
    Keep running :)

    SvaraRadera