lördag 28 september 2013

Hoka one one

Nu har även jag och min nyfikenhet fallit för de omtalade "clownskorna" som är så poppis i ultrakretsar. Hoka one one ska vara extra dämpande och enligt Coyntha, Annie och fler ultras otroligt sköna!
De är väldigt dyra i Sverige, kan köpas men ej beställas online från USA så det blev en beställning härifrån.
Det får blir årets tidiga julklapp/födelsedagspresent till mig själv!
Längtar....
Snart kommer jag avslöja mina mål för 2014 och det träningsupplägg jag ägnar mig åt just nu med hjälp av en coach! Stay tuned!

4 kommentarer:

  1. Spännande! Jag har lovat mig själv en nystart i november, dock inte med nya skor men kanske med en coach också... Åtminstone i början för att lägga upp grunden för AXA...!!! Är det stor skillnad på Hokapriser i USA? Mamma ska dit i slutet av månaden!
    Nina L

    SvaraRadera
  2. Hej Magda!
    Härligt inspirerande läsning, hittade hit till dig genom Coyntha :)
    Jag vill köpa Hokaskorna du visar på bild, har några frågor;
    Har de snabb leverans? Hinner jag få dem före Borås 6-timmars tror du?
    Hur är storleken? Jag behöver 38,5, vilken US stl behöver jag beställa då? vad står det i din sko?

    Önskar dig en trevlig kväll, vi ses snart i Borås :)

    SvaraRadera
  3. Kul Alice att du hittade hit. Jag har 39 i skor och beställer nu ca 40 i löpskor. På mina Hoka står det USA 8 UK 6,5 EU 40. Leveransen var på 3-4 dagar! Men ring och gör en beställning så du är säker! Vi ses i Borås!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla! Fanns tyvärr inte i min storlek, men hittade på Löplabbet ;) Dyrare men vad tusan, vill ha dem före loppet!

    SvaraRadera