söndag 22 februari 2009

Blääää

Ungefär så kan jag beskriva min sinnesstämning just nu. Vi har haft besök hela helgen och jag har frossat i alldeles för mycket mat ffa av det söta slaget. Och nu har jag sånt sötsug att jag kan slå knut på mig själv för att äta nåt med socker i. Det blir nog ingen bra invägning på onsdag.....
Måste ta mig i kragen.
Tog mig i alla fall ut på en springrunda. Det öste ner blöt snö och blåste små vassa nålar rakt i ansiktet på mig. Jag hade god lust att avbryta efter ett par kilometer men gav mig inte och fortsatte den runda jag hade planerat in. Tänkte på Sofy som kämpade på i 3 mil under Tjejvasan igår och då går det ju inte att jämföra med min lilla insats i snön.

Distans: 7,4 km
Tid: 41:04 min
Tempo: 5:33

JAG VILL ATT DET SKA BLI VÅR NU!!!!!!

1 kommentar:

  1. Och jag tror att lördagens öl kommer ställa till det för mig på invägningen, ack!

    SvaraRadera