onsdag 4 september 2013

Löpning Vänskap Tacksamhet

De senaste veckorna har jag känt en djup tacksamhet över alla fantastiska människor som kommer eller kommit  in i mitt liv! Jag blir så påfylld, inspirerad och hjärtligt glad av att umgås med dem.
Och där har löpningen en stor roll; genom den har jag lärt känna en hel skara underbara personer som jag delar min stora passion med! Det är mina grannar från fina Kårsta, tjejgänget jag träffat via Tjejmarathon med Annie i spetsen, Coyntha som jag "hängt" ihop med sedan 2009 och som fyller mig med nya kunskap och nya ideer med flera! Åldern spelar ingen roll och ofta befinner vi oss på olika platser i världen!
Och vi har sprungit och skrattat ihop och följt varandra via bloggar och FB!
Tack alla för att ni finns här! LOVE U!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar