måndag 6 december 2010

Det här önskar jag mig till jul!

Sitter här vid datorn och pustar ut, svetten rinner. Tänk att 19 minuter och 33 sekunder av effektiv muskelträning kan få mig helt slut! Om ni inte tror mig testa själva MammaExpressWorkout! Suveränt speciellt för den som har ont om tid och vill träna hårt på kort tid! Varje måndag kommer nya pass! Kolla här.

Det är så konstigt: varje kväll sitter jag och nästan drar mig för att träna även om jag vet att jag kommer att må bra efteråt. Latmasken är stark nu men jag ska kämpa på. Helst skulle jag vilja ta lite av den härliga känslan jag har nu efter en hård träning och stoppa den burk för att vid behov ta fram och sniffa lite. Det skulle vara bra, eller hur? Någon som vet hur man gör? ;o)

Julafton är inte bara Kalle Ankas och Jesus afton. Den är även min för då fyller jag år. I år önskar jag mig presentkort på Ticnet så jag kan gå lite oftare på teater och opera. Jag önskkar mig även en TRX men faktiskt inte den man köper för 2000 spänn utan en skitbra egenbyggd. Så jag hoppas att min käre händige make kan tillverka en sådan (ska tydligen gå på ca 15 minuter om man har allt hemma) och att taket håller för min tyngd! Kolla här:



Även här hittar man lite bygg-tips.

För övrigt så är det en tuff vecka i min utmaning: julbord, tjejkväll, glöggfest mm.

4 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig vecka! Jag har kollat helgen men jobbar så klart på lördag. Typiskt. Tack för inbjudan!

    SvaraRadera
  2. Oj det såg effektivt ut. Och visst fixar maken en sån lätt som en plätt!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket julklappstips. Den kan man nog plåga en och annan med...

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig vecka med så många trevliga utmaningar! Vi ses på joggen...

    SvaraRadera