fredag 13 maj 2011

Jag trycker på gasen...

och kroppen svarar! Med spänstiga snabba steg tar jag mig genom regnet. Vilken härlig frihetskänsla. Kroppen är stark. Ännu en gång får jag erfara att det stämmer att kvalitetsträning lönar sig! Alla dessa urtrista intervaller och löpskolning senaste 2 veckorna samt nästan daglig bålstabilitetsträning har gett resultat. Eller är det bara att det är svalt och lätt duggregn (nuförtiden är detta mitt favorit löparväder) idag? Ingen aning men JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD I ATT SPRINGA IDAG! Jag önskar alla löparkompisar detsamma!

Ha en skön helg allihopa!
Löpning rockar fett! Foto:privat

5 kommentarer:

  1. ..och jag BROMSAR! Hittar inte tillbaka riktigt!

    SvaraRadera
  2. Intervaller is da shi Katharina. Kör lite själv så kör vi ihop sen! Kram och hoppsa du hitar tillbax snart! Allt går ju i perioder, eller hur? Minns du mitt löpargnäll i vintras?

    SvaraRadera
  3. Kul när nötning ger resultat!

    SvaraRadera